HEEEEEELLO !!!

Hejsan ! Jag hade ju tänkt att börja blogga lite nu och jag tänker inte vara lika tråkig som typ alla andra och blogga om mode och såånt dääära även om jag tycker det är fett kul såå vill jag blogga om något kuligare :D
så det mesta kommer väl handla om mig och mina vänner, hälsa ooooch wait for it.    HUMOR :D  min awsuuuum humor :D  
men nog om detta. just nu sitter jag, emelie och marie och förbereder våran redovisning om vårat alldeles egna parti som vi kallar hälsoparitet! fettttt grymma är vi !
men ni får ha det fett bra så länge så kanske jag bloggar lite senare !

pusssssen / Dannie


Kommentarer
Postat av: Ida

hoppas på roliga historier då :D

2010-09-24 @ 12:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0