Gamedaay !

Jaaaapp idag är det innebandy heela långa dagen. och det gillas! halv två drar vi iväg till en liten håååla kallad ljungby, lovisas förra lag sååååå shiiit vad vi ska kötta ! är super seg och har fått ont i halsen så nu gällere  atttt tagga till sååå man inte får sitta och ruttna bort på någon ful bänk! för det tänker jag inte göra (:

jag har funderat lite på om jag ska skaffa mig en katigori där jag ska skriva ettt kuligt skäämt om dagen :D låter det som något ni skulle vilja läsa? (du skulle vilja läsa, min ända läsare jenny hellström)   :D haha . näää men tänke att det kanske skullle vara lite skoj :D  

men ajaaa nu ska jag försöka att vakna till liteee och förhoppningsvis hinna ta en liten runda och köööra .
puuss hej, gej (L)


här är en liten söt bild också på mina fina teammates! elr aaa, frida helmer har ju  då slutat men jag överlever väl.. tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: Jeeennnnnny

sounds like a great idé ! :)))))))

2010-09-25 @ 17:59:34
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: korvmedbröd

jag läser jue med!

ja de låter superkul :D

bara du inte typ tar sånna skämt som : de va en gång och den va grusad hahahaha :P

eller inte hahahaha.

men de tror jag itne du göre.

jag vill med köra med dig någongång !

säg till nästa gång du ska :D

pusssss/ Linus



2010-09-25 @ 20:46:53
Postat av: Anonym

eller inte :P

2010-09-25 @ 20:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0