26 september

hejhopppp !  
idag är det en sån där tråkig dag. när vädret är piss och allting är heeelt fuckin snettt.
men nu ska vi inte sitta och deppa för det !  
jag vaknade väl runt tio idag. rikitgt skönt att få sova ut för en gångs skull!  började med en totalstädning av mitt rum som nu är skinande rent ! ;) sedan bakade jag en citronkaksgreja och en mjukpepparkaka ! :D det tråkiga är bara att det är inte är någon som kan äta upp allt man bakar så det mesta går till sopptunnan..
snart ska jag och min käremor till a6 och köpa skor och lite smått och gott ! har fakitskt inte shoppat sen turkiet och det är ju ändå snart heeeeeeela två veckor sen. fattar inte att jag har klarat av att hålla mig så länge..

och juste! spelade ju match igår mot ljungby och shiiiiit asså! östra is on fire! låg under i andra perioden med 3-0 och matchen slutade 3-3 mot ett division 2 lag dessutom! skit bra kämpat östra!

kraaaaam Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0