hej kära vänner

jaaaaaaaaa jag vet. jag uppdaterar för ofta. men känner ju att man måste skriva iaf lite när jenny bästa hellström har laggt ner lite för mycket tid på bloggen :)
jag har typ ett ord som ekar i huvudet hela tiden och det är falukorv. och ibland lingonsylt. asså jag funderar på riktigt över om det är något seriöst fel på mig. har googlat lite om olika efterblivenhets sjukdommar och det finns faktiskt den som passar in sjukt bra på mig. den heter typ ADD och när jag visade den för min mamma så ba kollade hon på mig och va helt seriös och ba, vi kan ju ringa sven (min läkare) och fråga om det finns någon medicin mot det. blev ju lite ledsen i ögat.  seerrri! (citerat av lisa moberg) min mamma tycker jag e efterbliven. men och andra sidan, vem tycker inte det? men jag tror inte att jag hade varit samma, lite halvt sjuka person om jag inte hade varit lite almänt störd så jag tänker då rakt inte ändra på mig! hihihi.
och btw. var med om en traumatisk upplevelse igår. fyyyyyyybubblan. så här gick det till. jag går helt vanligt och normalt inne på hm och kollar på lite söta nessesärer (stavning?!?)  jag är helt uppmärksam på vad som pågår runt om kring mig och ser bara typ nån äldre tant framför mig och några tjejor i min ålder jämte. HEEEEEEELT plötsligt out of nowhere en äldre gubbe på sesådär 60 år dyker upp mitt framför mig. han stirrar in i mina ögon som om han vore hypnotiserad och säger sedan vad kul med ett nytt barn till familjen. asså inte såhär med inlevelse som om man skulle prata med en vän utan det verkade värkligen som om han var hypnotiserad! och sen ba poff är han borta! asså jag lovar jag har inte drömt detta. jag gick och tänkte på den där jädra gubben hela dagen sen. och den känndes typ som att jag hade träffat honom förrut. nu tror ni säker att jag är helt totalt crazy MEN det hände faktiskt och jag blev lite skärrad, låter kanske löjligt men sedan började jag tänka på om han var typ nånslags greja och försökte säga att kanske någon i min familj kommer få barn!? eller att jag kanske är med barn!!!!? fast det skulle ju va jävligt omöjligt men jag kanske får en såndäran jungfrufödsel och typ föder jesus bror? haha ajaa nog med galenheter för idag.


måste också bara säga att jag älskar mina fantastiska vänner ! puss på er (L)




såhär kan man se ut när man tror att man är nåt.       FRIDA STOMEUS FAAAAAAAAAAAAAAAAN VA DU ÄR BÄST! u make my life complete (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0