hatar att man ska skriva en rubrik. kommer ju aldrig på en

meen heeeeeeeeeeeej iaf!
det blev en lång dag igår. dagen började med svenska lektion på bibblan. sedan en liten sväng på a6. efter det hade vi rehab och sedan idrott, där btw jag, lisa och jenny blev utslängda från våran egenplanerade lektion.. sen blev det mera a6 i väntan på att jag skulle få gå på sminkkurs på makeupstore! den var jätte bra och fick en massa bra tips! efter det cyklade jag hem och mötte frida. lämnade den tunga väskan och gissa vart vi gick, A6 WOOOOHOOO det var inte igår! sedan åt vi en super dog räkbaguette på ikea och efter det belive me or not. A6! men sen fick vi nog. och då gick vi till stan för att se om det fanns någon kulig bio. tror ni det gjorde det? nej.
så då gick vi till hemma kväll och hyrde the last song, Valentine's Day och remember me. fast vi kollade bara på the last song och OH MY GOD! shiiiiiiiit vilken bra rullllllee! är helt förälskad i filmen assså!  börjar typ gråta av att bara tänka på den. gaaaaaaaaaaaah! har ni inte sätt den så see deeeen! det är en order B) aja nog om det. idag så ska jag fika med frida & ida fett mysigt! och efter det ska jag och frida kolla bio! i rymden finns inga känslor blev det. den verkar riktigt rolig!   men ni får ha det så bra så bloggar jag mer imorgon :)   

här kommer några normala bilder.







middag på ikea :D



jag i mitt super mysiga pannband !



en konstig men söt knäppis



vi skulle se hur man såg ut när man var "vanlig"



Kommentarer
Postat av: findus

me like oss :D

2010-10-04 @ 16:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0